Ikke blot reklamesøjle, men også bare den, der fortæller hvad du beskæftiger dig med.
Den er det første dine besøgende ser, før de læser dine opslag.
Det er derfor super vigtigt, at billedet er af ordentlig kvalitet og at man tydeligt kan se hvad det forestiller. Et fantastisk stemnings billede, et nyt produkt eller måske en begivenhed.
Det kan bruges på rigtig mange måder. Det gælder bare om, at tænke ud af boksen og være kreativ.
Her i slut februar og et stykke ind i marts, holder jeg fokus på netop den del af Facebook som et led i markedsføringen.
Det er ikke kun dit cover der skal sparke røv, der er nogle helt klare regler for hvordan du benytter billeder på din Facebook side, for at det ser lækkert ud og taler til dine kunder.
Det giver flere likes og folk får lyst til at dele det, der er lækkert
Se nedenfor nogle super fede eksempler på kreative covers:
Temmelig kreativt ik'? Hvad synes du ?
Læs også:
Sådan bruger du dit Facebook cover til at få flere kunder
Sådan får du det bedste profil billede på ”fjæsen” !
Håber du fandt mit indlæg brugbart? Du må meget gerne dele det og linke til det, men aldrig kopiere teksten til andre steder på nettet. Det vil både du og jeg blive straffet for af søgemaskinerne
Husk også at du kan modtage min lille e-bog helt gratis, når du tilmelder dig nyhedsbrevet...
Ingen kommentarer:
Send en kommentar